tisdag 5 april 2011

Tisdag +6,0

tHar bara sovit ett par timmar inatt är helt slut.

Vi har ätit frukost och ska nu titta lite på morgontv.Kanske vi åker ut en vända dit näsan pekar,så får det bli.

Birgitta ringde och ville att vi kommer på söndag,hoppas hon är helt okej då.Har även talat med Inger,nu har vi fått ihop en tid som passar oss för en middag här,det ska bli skoj.

Majlis ringde det är som det är.Tonio och jag åkte ut dit näsan pekar och det blev Trollhättan,det blev en härlig tur och vackra vyer.Det var ingen trafik så vi kunde köra lagom fort och stanna där vi tyckte.

Är nu hemma,glada och hungriga.Det gick fort med maten.Sedan gick jag och vilade mig.Zara ringde och berättade vad hon köpt till Francis och Tristam i påskpresent,jättefint.

Har tagit mitt socker prov 18,2 förstår inte varför det inte börjar gå ner.Majlis är hos Maria och Magnus.Har väckt Tonio som oxå har sovit en stund.¨¨¨¨

Tonio ska titta på ishokey,jag vet inte vad jag ska titta på ,idag är en dålig tv kväll tycker jag.Slutar för ikväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar