måndag 18 april 2011

Tisdag 10,5+ sol

Vaknade tidigt och har sovit mycket gott.

Vi har ätit frukost.Sedan ska jag till tandl,hoppas det går bra.Ska sedan storhandla för påsken på Kvantum det kommer att bli en hel del.

Åkte till Lerum och tandl,hade inget hål, men en fick vid tanden så det var inflamation fick penselin sköljmedel. Måste åtgärda den tanden när vi kommer hem.Iallafall en sympatisk och mycket lugn tandl,passade mig.

Gick sedan på torget det var marknad där tog en fika.Åkte till Kvantum handlade för helgen är nu hemma och har plockat upp alla varor.

Jag började med maten,vi har ätit det var gott.Gick sedan och vilade mig.Majlis ska möta upp vid torget när jag ska hämta medecinen.Vi tvättar för sista gången här innan vi reser.Tonio gjorde sällskap .Hämtade medecinen det blev en hel del för 6 månader.Tonio gick före hem,Majlis och jag handlade i affären det blev en del.Gick sedan hem.Gick upp tillAnn- Mari även Majlis.

Zara kom och hämtade mig även barnen de hade varit en stund hos Tonio.Ser på tv,sedan hämtade Tonio tvätten jag lägger ihop och lägger på plats.

Ska gå och lägga mig.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar