onsdag 13 april 2011

Torsdag +6,9.

Har icke sovit en blund natt.Kanske jag lade mig för tidigt.

Har duschat och tvättat håret,skönt.Vi har ätit en god frukost och jag ser fram emot att Inger och Roj kommer på middag.

Ska sätta mig och läsa Lerumstidningen,det näst bästa på dagen.Har dukat det vita matbordet och lagt i en skiva.

Tonio tog en promenad och kom hem nu.Har klätt på mig och började sakta med maten.Har vispat äggvitorna så det är klart och rört om jordgubbar och hallon.
'
Grytan är klar och blev jättegod,har satt in potatisgratängen i ugnen,grönsaker och andra tillbehör är klara.

Inger och Roj kom,jätteroligt att träffa dom,lika goa som alltid.Vi har ätit och de tyckte mycket om maten.Lagade klart efterrätten som blev suveränt god,hade aldrig lagat den rätten.Sedan hade vi kaffe med dopp den som ville.
Vi satt med datorn och hade kul.Det var en trevlig kväll och dag.
Zara ringde allt bra,Tonio har lagt sig och jag ska följa efter,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar