tisdag 12 april 2011

Onsdag + 5,2

Har sovit jättebra i natt.

Gick upp vid 8 tiden,har ätit frukost.Ska snart ivägtill gympan och kaffet,härligt.
I morgon kommer Inger och Roj,det ser jag fram emot,har inte träffat dom på jättelänge.

Gick till församlingshemmet och gympan.Det var jättetrevlig underhållning med modern musik och jazz,skulle kunna lyssna på dom hela dagen.Sedan var det gymnastiken som är så skön.

När jag kom hem så kom Annika,vi tog en fika tillsammans och sedan sa vi adjö till hösten.Mele ringde hon hade varit hos läkaren för trycket hade ramlat ner så mycket,hon ska till läkaren på måndag igen.
Har talat med Majlis hon var dålig,Magnus skulle hämta henne så hon skulle vara hos dom.Vi har ätit ska gå och vila mig en stund.
Gick upp en vända till Ann-Mari satt bara en liten stund.

Ska nu titta på mina program,vilket inte mycket att se.Tycker om Mästerkockarna men inte en tjej vid namn Jenny hon är för otrevlig mot de andra deltagarna alltså min åsikt.

Ska nu lägga mig och lyssna på Karlavagnen.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar