fredag 1 april 2011

Fredag 4,3 grått.

Har inte sovit så bra efter kl 4 i morse.Gick upp vid 9.

Vi har ätit frukost och bestämt oss för att åka till minneslunden nu på förmiddagen .

Talade med Boris och Birgitta i går kväll,de vill att vi kommer på lördag em,vi tackade ja.Då får vi träffa Stefans goa hund Vincent.
Ska försöka att titta efter lite kläder till mig på Allum om jag orkar,det låter tråkigt men det är bara så.Vi åkte till Göteborg och till minneslunden.Sedan fortsatte vi till Allum,hittade ett par tunikar till mig,blev faktiskt nöjd.Skulle behöva köpa mer, men är fullständigt utpumpad känner mig så dålig.

Vi tog lite lunch där och sedan fortsatte vi och handla,köpte en webbkamera.Åkte hem var tvungen att gå och lägga mig,sedan tog Tonio blodtrycket 91/47.Talade med vårdcentralen.
Vi hat ätit middag,gick och vilade mig.Känner mig lite bättre.Zara ringde allt bra.Majlis kom,vi gick upp till Ann-Mari en vända.
Ska sätta mig och titta på mina program,slutar nu god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar