torsdag 31 mars 2011

Torsdag +3 regn

Var vaken länge lyssnade på radion till 9.
Har docerat meicinen,tar nu 3 kortison om dagen,är som en måne i ansiktet.Vi har ätit frukost.Lite senare ska vi till torget och hämta ut mina provnålar.

Tonio fick gå själv till torget,blodtrycket var nere på 101 / 51 var så vinglig och mådde illa.Gick och vilade mig igen tills Tonio kommer tillbaks.

När Tonio kom hem så damsög han av lite,han är toppen.Jag började sakta med maten,vi har ätit.Gick och vilade mig efter maten .Zara ringde från jobbet och ville höra hur det är,även Mele ringde.

Tonio åkte till Göteborg ang GpS.Tog sockerprov 16,8 i allafall ner nu.Fick besök av Majlis och Ann-Mari,bjöd på ost och kex,nu är jag ensam igen.

Våran Tristam ringde och berättade att han lärt si cykla idag,han var så glad,allt var bra där.Tonio ringde från Åby,han kommer snart.Kanske vi åker till Göteborg i morgon,i morgon skulle min älskade pappa fylla 100 år.
Slutar för i kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar