måndag 14 mars 2011

Måndag vardag igen 4,4+

Gick upp i vanlig tid .

Vi äter en god fr.ukost. Idag fyller våran svärson 40 år,tiden går.Ska ringa mot kvällen när han är hemma.

Ska titta på morgontv.
Ringde och grattade Siv,hon är så jättego att prata med,Siv har fortfarande ont i sin fot.Vi ska försöka att träffas innan jag reser till Kroatien.
Har ätit min lunch och Tonio tog en promenad.Ringde till Majlis,hon har det jobbigt.
Jag sitter och löser korsord,det är roligt.Började med maten,det blir kycklinglår med rotgrönsaker och mycket kryddor bla soltorkade tomater och ingefära,sedan in i ugnen görgott.

Vi har ätit och det var gott.Gick och vilade mig.Satte mig vid datorn.Majlis kom vi fikade och satt och pratade.Zara ringde hon hade varit på föreläsningar sedan var de bjudna på Indisk mat.Zara sa att det var det värsta hon ätit hon kunde inte äta upp.

Tonio och jag ringde till Ian och sjöng,han var mycket nöjd med sin dag,vi talade oxå med våra goa småttingar som väntar på oss nu.Ska nu gå och lägga mig god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar