söndag 13 mars 2011

Söndag 1,7.

Gick upp i vanlig tid,tagit provet så där.
Vi har ätit frukost har köpt mycket gott pålägg,mortadella,lufttorkad god Italiensk skinka.

Ska dosera mina medeciner och sedan titta på tv om det är något nytt om jordbävningen och Japan.
Tonio tog en promenad men jag ville inte följa med.Ringde till Majlis,hon hade haft det trevligt igår,vi ska höras av senare.

Vi fick besök av Nina och Alex,det var länge sedan vi träffade dom,de är så goa.Alex visade mig lite mer på datorn och Tonio fick hjälp med det han behövde.Vifikade och satt och pratade,nu har de åkt till Zara och Robert.Nu har de köpt bil så det är lättare för dom att komma hit nu.

Har börjat med maten ska snart äta.Vi har ätit middag,sedan gick vi och vilade oss.Ringde till Majlis,hon hämtar mig,vi ska till Ann-Mari på fika.Vi blev bjudna på var sin bit smörgåstårta och satt och pratade.

Är nu hemma och ska sätta mig tillrätta och se på Solsidan,får se om det är bättre nu.Avslutar här,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar