torsdag 17 mars 2011

Torsdag 0,1+

Har sovit bra inatt,gick upp vid 9.

Har smort in mig.Sedan åt vi frukost,det är bara en natt till innan vi träffar våra små,jätteroligt.

Ska sätta mig och läsa Lerumstidnjngen och en kopp kaffe.Tonio gick till torget.Mele kom en vända vi tog en kopp kaffe.
Majlis ringde det är som det är,ska höras av senare.Vi ska åka till Lerum och handla lite.Senare idag kommer Julia till oss och äter,Tonio kör hem henne senare.
Tonio åkte själv till Lerum.Ringde och beställde till tandläkaren för november. Tonio kom hem ,satt och läste tidningen.

Zara kom upp med en påse kläder till TRoch FR,vi satt och pratade en stund,Zara skulle tillbaks till jobbet.

Har börjat med maten det blir potatismos och stekt strömming och sallad.Julia äter med oss.
Nu hjälper Julia Tonio med datorn,sedan satt vi och pratade.Tonio körde Julia hem.Jag gick upp till Ann-Mari och lämnade pengar för trisslott på lördag.
Har tänkt att ta med datorn till Västerås i morgon.Ska sätta mig och titta på tv,så jag avslutar nu,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar