torsdag 3 mars 2011

Torsdag -0.9

Vaknade tidigt,tog min tablett och även testet.

Vi har ätit frukost,det är nog det goaste på hela dagen,man är ju så hungrig på morgonen.

Tonio ska till Lerum och köpa mitt bröd som finns på Kvantum.Ska sätta mig och läsa Lerumstidningen och en kopp kaffe.Tonio kom hem och handlat det han skulle.Jag har tittat lita på tv och löst korsord,har kommit in i en period nu med bara korsord.

Ska snart börja med middagen,ska äta lite tidigare idag,eftersom Tonio ska till Åby.Vi har ätit och det var gott.Har diskat undan,Tonio åkte till Göteborg.Har suttit och löst korsord,Majlis ringde,hon var dåligmen kommer upp i kväll.

Ringde hem till Boris,Birgitta var dålig och hade legat och vilat sig,Boris var på träning det går bra.Tonio ringde,han hade fått tag i duken, härligt nu är jag nöjd.Ikväll kommer mina grannar en stund på kaffe.
Mina vänner har varit här,trevligt som vanligt.Imorgon ska jag till hjärtläkaren, en ny läkare.Är lite nervös för morgondagen men det går säkert bra.Mele ska följa med,hon ska lämna foto för sitt nya körkort.

Ska nu sätta mig till rätta och se på mina program,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar