torsdag 24 mars 2011

Fredag i Floda 2,7+

Vad skönt att vakna upp i Floda i min egna säng.Har ju legat på sjukhuset i Alingsås för mina lungor denna gången.Men hann att vara med mina goingar i Västerås i 2 dagar.

Har duschat och tvättat håret,äter nu frukost.Har fått en massa mediciner,Kortison och antibiotica.Det värsta som händer är att blodsockret blir för högt upp till 20.Syster Sonja ska ringa antagligen blir det spruta,det fick jag i Alingsås. Ska nu titta på nyhetsmorgon.

Syster Sonja ringde vi pratades vid,hon hör av sig till em,hon skulle tala med läkaren.

Majlis ringde hon ska till Magnus och äta våffler.Anne -Mari kom med tulpaner vi fikade här med smörgås.Sedan ringde Inga- Maj,hon var oxå dålig.

S SONJA ringde vi pratades vid vad jag ska göra om sockret blir för högt.Nu ska jag ta provet före maten 11,6 sedan 2timmar efter maten det är då det gäller.Zara ringde hon är alltid lika glad,nästan ialla fall.

Har tagit nytt prov 13,6 inte så farligt högt,ska ta senare ikväll.Hade lovat Anne-Mari att gå upp en vända till henne .tog ett glas vatten.

Ska sätta mig och se lite på tv,det var längesedan.Slutar för idag .

Fick telefon från Anna Lukasic,allt var okej och Tonin var i Marcana.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar