tisdag 8 mars 2011

Tisdag 0, 8

Vaknade av att någon borrar i huset,ant någon som renoverar men det är hemskt.

Har tagit min tablett och testet.Vi har ätit frukost,ska titta en stund på morgontv.Sedan ska jag iväg till frissan.

Vi gick sällskap till torget,jag fortsatte till frissan.Var där tidigt men hon hade tid att ta mig direkt.
Jag blev absolut inte nöjd med luggen som är så viktig ialla fall för mig.Luggen sitter ända upp vid hårfästet.

Mötte upp Tonio vi gick hem och fikade innan vi åker till Alingsås.Min medecin hade inte kommit ännu.

Vi åkte till Alingsås och till Maxi,köpte rätt mycket,efter handlingen åkte vi hem.Har packat in varorna och fryst ner,satte mig och läste tidningen.Tonio sover så gott på soffan,han kan sova en stund till.

Ska snart börja med maten,det blir hamburgare med pome frite,lättvindigt.Efter maten gick jag och vilade mig,Tonio gick och hämtade min nya medecin.Herre gud vad dyr den var,ska börja att äta den i 7 dagar för att prova den.

Majlis ringde hon är hos sin svärdotter Maria,vi hörs av senare.
Ska nu titta på mina program och slutar för idag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar