tisdag 29 mars 2011

Onsdag + 0,6

Var vaken tidigt men låg kvar i bädden och lyssnade på radion.

Vi har ätit frukost och ska lite senare åka och handla på Kvantum i Lerum,det blir en hel det skulle jag tro.

Våran Julia ringde och sa att hon kommer efter skolan idag,det blir skoj hon är så go.Igår kom Inger och Roj hem från
Spanien,ska höras av när de kommit i ordning de har nog mycket att berätta kul.

Vi åkte till Kvantum i Lerum,det blev rätt mycket handlat.Sedan gick Tonio på promenad,jag känner mig inte redo ännu.Kortisonet och Antibiotikan tar all kraft från mig.Ringde till Mele allt bra.

Har snart soppan klar,har längtat efter den.Våran Julia kom och var hungrig,vi har ätit en Kroatisk soppa,även Julia tyckte om den.Efter maten gick jag och vilade mig medans Julia visade lite data för Tonio.Jag tog mitt sockerprov 17,5 börjar att gå ner skönt.
Vi har fikat innan Julia gick till träningen,hon kommer en annan dag.Majlis ringde hon är hos Magnus,ska höras av i kväll.Inger ringde ,de har fullt upp att göra några dagar,ska höras av lite senare.

Tänker sluta för idag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar