lördag 19 mars 2011

Lördag en solig och mycket snöig dag.

Blev väckta av TRoch FR vid 7 tiden,dekom och lade sig hos oss.

Har tagit min tablett och sedan gick vi upp. Ian hade kaffet färdigt,jag kokade ägg till oss.Alla har ätit ordentlig frukost.

Ian och Ika packar för fullt de ska resa till okänd ort. Nu ser barnen på barntv.,Tonio ska köra Ian och Ika till tåget.
Vi ska åka ut lite med barnen och hitta på något.
Nu har Tonio kört Ika och Ian t..ill tåget.När Tonio kom hem så åkte vi till Hälla.Vi var inne på Lindex,Francis fick välja nattlinne och sedan gick vi och åt lunch.Gick till Maxi,där gick barnen in på lekrummet medans vi gick in på Maxi.

Vi gick över till Roys and T,där fick Tristan välja det han gillade och det blev Lego. Vi åkte hem,Tonio och Tristam byggde lego och Francis tog på sig nattlinnet som hon var så glad för.
Jag började med middagen och alla åt bra.Tonio diskade,jag gich och plockade deras leksaker,Francis städade sitt rum så fint.Nu gick TONIO med barnen till Statoil så de får köpa glass,sedan blir det mys pys ikväll.
Nu är vi samlade allihopa,alltså barnen och vi.de fick lite godis och Tonio och jag fikade.Vi ser på barnprogram,barnen har borstat tänderna ordentligt,de får vara uppe lite längre med oss.De är så lätta att ha med att göra.

Nu slutar jag för idag imorgon får vi hitta på något igen,god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar