torsdag 10 mars 2011

Torsdag 1,7 snöar.

Gick upp i vanlig tid ,tog min tablett och testet.

Vi har ätit frukost.Det snöar för fullt vi har kommit till en ny istid,fy bubblan vad tråkigt med snön.Ska titta på tv en stund och läsa Lerumstidningen.Tonio gick till torget han skulle köpa min tidning och GT.Majlis ringde,hon var dålig,vi hörs av senare.

Har suttit och löst korsord så nu ser jag bara ord överallt.Mele ringde ,hon får hämta sitt körkort på posten när Janne kommer hem.Jättekul tycker jag.
Tonio åkte till Åby,mina kompisar kommer ikväll på fika.Ska lägga mig och vila en stund.Majlis väckte mig.Gick upp och satte på kaffe till oss.Hade trevligt tillsammans alla gick omkr kl 7.

Har kokat varma koppen till mig och ätit ett smörgåsrån.Ska nu titta på mina tv program och slutar för ikväll.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar