lördag 12 mars 2011

Lördag 1,3

Var uppe vanlig tid tomin tablett och prov.

Har duschat och tvättat håret,nu ska vi äta frukost.Ska nu titta på nyheterna påtv.Jag tycker det är hemskt med dessa naturkatastrofer som den nu i Japan,tänk att mista familj hus och hem och alla vänner och minnen.

Vi gick till Floda,jag gjorde ett måltips,sedan gick jag till kafeet.Vi var nästan alla där,det var Majlis som inte kom.
Skrapade lotter men fick bara 5 extra men kul är det.Har så jättetrevligt.

Är nu hemma,ringde till Majlis,hon hade varit dålig i morse.Majlis väninna och hennes man ska hämta henne i em,skönt för henne att byta miljö.

Ska snart börja med maten.Vi har ätit och det var gott,Tonio tog hand om disken, jag gick och vilade mig.
Zara ringde och frågade om jag gjort slut med henne eftersom jag inte ringer,hon är rolig den ungen(33 år).Sedan ringde lilla Tristam och berättade att han nu kan simma,skoj.Imorgon kommer Nina och Alex,det var länge sedan.De åker nog runt och hälsar på hela släkten nu när dom köpt bil.Skoj ska det iallafall bli.

Nu är det snart tv time och alla program,ska sättapå fika till oss.

Ska nu förbereda lite innan melodifestivalen börjar ,bästa låt vinner vilken det nu blir.Slutar för i kväll .God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar