tisdag 29 mars 2011

Tisdag 3,2+ regn

Vaknade i vanlig tid,har tagit prov.

Hoppade in i duschen.Vi har ätit frukost,ska nu titta på morgontv.Det regnar så mycket så det är inte mycket att göra.

I eftermiddag ska jag till S Sonja och ta sockerprov,annars en lugn dag.Tänker på Inger och Roj,undrar var de är på resan.Har gått och småplockat lite,Tonio åkte till Göteborg,han ska köpa en luftfuktare som vi ska ha där nere.

Tonio kom hem med apparaten denverkar bra.Har börjat med maten måste äta tidigare idag eftersom jag ska på en liten utbildning om diabetes.Maten var jättegod,gick och lade mig att vila.Tog mitt sockerprov,18,9.
Tonio körde mig till vårdcentralen och kommer och hämtar mig.Det var mycket givande på kursen alla satt vi i samma båt och tyckte samma sak,ska träffas igen den 12 april.

S Sonja skrev ut mer nålar för mig det går åt många just nu.
Har ätit lite när jag kom hem.Majlis kom på fika,vi satt och pratade.Tonio tittar på fotboll och jag ser på något annat.Inger och Roj har kommit hem till gamla Sverige,konstigt jag satt och tänkte på dom på morgonen.

Ska nu göra kväll och titta på mina program,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar