söndag 27 mars 2011

Söndag -1,6

Var vaken tidigt men låg kvar en stund i bädden.Har tagit provet.

Vi har ätit frukost,får se vad vi gör idag.Det blir inte mycket skulle jag tro,kanske handla för det behövs.
Solen skiner så gott ute men kyligt.

Tonio åkte själv och handlade,jag är alldeles för yr och konstig,men jag vet att sockret börjar stiga.Jag gick och lade mig tills Tonio kommer.Majlis ringde,hon ska till Magnus.
Tonio kom hem.Vi började förbereda maten,det blir Tonios köttfärssås.Ska ringa till Ika ochhöra hur lilla Fran mår.

Vi har ätit det var gott som vanligt.Sedan gick vi och vilade oss.Zara ringde,vi ska dit och dricka kaffe mrd blåbärsmuffins,jättegott.Tog sockerprovet 17,9,känner mig darrig.

Det snöar så mycket så vi åkte hem,vi har nämligen sommardäck eftersom vi nyligen köpte nya. Vi tackade för en trevlig em som det alltid är hos Zara och Robert.
När vi kom hem så åt jag lite grann.Ska nu titta på tv.Vi kan inte se på varken 3,4,5 eller någon annan kanal.

Jag tog ett nytt prov därför att jag blev så darrig det låg på18,7 nu får jag se om det går ner innan jag lägger mig.

Avslutar för idag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar