lördag 26 mars 2011

Lördag -3,7

Vaknade i vanlig tid .Har tagit prov,okej.

Vi har ätit frukost,det godaste på hela dagen.Idag ska jag iväg till kafeet,har faktiskt längtat dit vi har så trevligt.

Tonio kör mig ner till torget.Har läst tidningen,och ska nu åka till torget.
Mötte Majlis så vi gjorde sällskap in. Ing-Gerd hade kommit,tänk vad jag gillar den kvinnan hon har en härlig humor.

Vi var inte många idag,de var några sjuka och någon skulle göra något annat.Vi skrapade lotter,men vi fick bara 3 extra vinster och sedan var det stopp.De hade bakat sockerfria bullar jättegoda.Hade lika trevligt som vanligt.

Sedan mötte Tonio upp mig,Zara kommer upp senare sa hon.Gick och vilade mig.Zara och ungarna kom,Zara hade hämtat ut klädpaket som hon beställt från H M.Nu gick mina goa gäster.
Har lagat klart maten vi ska äta,jag är så darrig.Maten var god,Tonio tog hand om disken.Gick och vilade mig ett par timmar.Tog nytt sockerprov 16,3 för mycket men jag avvaktar till kvällen.Går sockret upp mer så ska jag ringa till sjukvårdsupplyssningen sa S SONJA.Majlis kom med en bukett blommor,vi ska fika men jag är så darrig.Mele rinde allt var okej,hon hade varit och köpt kläder.Majlis har gått hem,jag tog nytt prov,det hade gått ner till 15,3 gudskelov.

Ska titta på mina program nu,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar