fredag 11 mars 2011

Fredag hela veckan 0,3.

Vaknade i tid tog min tablett och testet vilket var för högt.


Vi har ätit frukost,Tonio hoppade in i duschen,lite senare ska vi åka till Lerum och Maxi och handla.Har skrivit en lista för annars glömmer jag hälften.Ska nu titta lite på tv.

Vi åkte till Lerum,handlade på Kvantum.Postade brevet till Ian,som fyller 40 år på måndag hurra,hurra.Sedan åkte vi till Lidels köpte bubbelvatten där.
Åkte hem,Tonio gick till torget,jag satte mig och läste.När Tonio kom hem så gick jag och vilade mig tills maten var klar.Majlis ringde vi ska höras av.
Vi har ätit,spagetti och Tonios sås gott.Har diskat undan,skönt när sådant är över.Har suttit och löst korsord.Sedan gick jag upp till Ann-Mari,Majlis hade kommit.Vi har fikat där.

Gick ner till mig,ska titta på Lets Danc,tråkigt men finns inget annat på tv.Måste köpa huvudverkstabletter i morgon.
Har inget hört från barnen.Slutar för i dag,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar