onsdag 2 mars 2011

Onsdag -- 1

Vaknade i vanlig tid har tagit tabletten och testet.

Vi har ätit fru kost,sedan ska jag iväg på fika och gympa.Har talat med Majlis,vi ska höras av i eftermiddag.

Har kommit hem från gympan.Här var så damsugit och rent när jag kom hem,min goa gube är fantastisk.Vi började med maten och har ätit.gick och vilade en stund även Tonio.Zara ringde Mio är feberfri och och är okej.

Ska gå upp en vända till Ann-Mari,Majlis hämtar mig.Har varit och fikat hos Ann-Mari.När jag kom hem så ringde Tonio och jag och grattade Tristam som fyller 6 år,han var glad och lycklig och fått många presenter.Talade även med Ika,vi ändrade datum till den 18 mars när vi ska komma.

Ska nu göra varma koppen till mig,har talat med Spanien idag,Inger var inte riktigt okej,önskar att Inger kunde sluta röka.Nu lägger jag av för i kväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar