tisdag 8 mars 2011

Onsdag 1

VVar vaken länge,tog min tablett och tog testet.

Vi äter frukost ,idag åt Tonio risgrynsgröthan gillar det.Idag känner jag inte för att gå till kaffet eller gympan.

Vet inte vad vi ska göra idag,det bli kanske en tur till torget. Vi bestämde att ta en tur till Stenungsund,det är ett samhälle som jag tycker om,vi hade en underbar sommar stuga där i 15 år.Vädret var jättedåligt,det kom mycket snö,vi såg nästan inte handen framför oss.Vi körde även vilse,jag blev så irriterad så hela resan blev nästan förstörd.


Vi kunde inte gå ut och titta,tog en fika på Stenungsunds torg,kunde inte se havet för det var dimmigt och snöfall.
Åkte till Stora Höga och var inne och tittade i butiken,mycket snygga kläder där.

Viåkte sakta hemåt.Började med maten och den var god,ska nu gå och vila mig. Ringde till Majlis,hon hade sökt mig.
Majlis kommer hit innan vi går upp till Ann-Mari,vi hade trevligt med fika.
Ska sätta mig och se på mina program,fortsätter i morgon,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar