måndag 28 mars 2011

Måndag +-00 sol

Har inte sovit så bra,tagit mitt prov.

Vi har ätit frukost.Det ser ut att bli en härlig dag,men ska vila mig ordentligt, har svårt för det.

Tonio går säkert ut en promenad,jag ska sätta mig och se på tv.Tonio gick ut en vända.Majlis ringde,vi ska höras av senare.
Tonio och jag satt och gick igenom sådant vi ska handla ner till Villa Maria,skrev upp på en lista.Mirja ringde vi ska försöka att få ihop någon dag så vi kan träffas.Tonio åkte till stan,han skulle titta efter luftavfuktare som vi ska ha där nere i huset.
Mele ringde allt var bra med henne och lilla Mandy.Har ätit lite lunch,tonfisk i vatten är inte så dumt.Har suttit och löst lite korsord och läst tidningar.Har börjat med maten och väntar att Tonio ska komma hem.Vi har ätit och det var jättegott.Gick och vilade mig,tog sockerprov 18,9 det var mycket högt och det känner jag.


Majlis och jag ska gå upp till Ann-Mari och ta en fika.Är så darrig så benen viker sig,men det brukar bli bättre mot sen kväll.Ska sätta mig och se på tv och av slutar nu.God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar