tisdag 15 mars 2011

Tisdag + 0,6

Vaknade tidigt gjort det jag ska.

Vi har ätit frukost,vet inte så mycket vad vi ska göra.vet iallafall att jag får min skyddsängel idag,ett vackert smycke som man bär om halsen.
Ska nu titta påmorgontv.

Vi tog en promenad på 30 min,handlade på vägen är nu hemma.Ringde och grattade Anna Lukasic,hon fyller 70 år idag.De har inte fått sålt huset ännu,Tonin åker på fredag ner till Marcana.

Tonio har lagt sig att vila.Jag har läst alla dagstidningar.Ska väcka Tonio,annars kan han inte sova i natt.Jag har börjat med maten,så vi ska snart äta.
Annika kom på besök och hade en vår blomma med sig hon är så gullig.Vi bjöd på pannkaka så hon åt med oss.Sedan satt vi och pratade.
Ringde till Majlis men hon var inte hemma,Majlis ringde upp,hon var hos sin sonMagnus,vi ska höras av ikväll.

Tonio tog en promenad till torget,jag satt och löste korsord och läste.
Ska sluta för idag,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar