tisdag 1 mars 2011

Tisdag -0,6

Var uppe i vanlig tid,tog min tablett och testet,testet var ej oke,j för högt.

Jag duschade och tvättade håret, skönt .Vi åt frukost, sedan ska vi åka till Alingsås .Vill gärna köpa en duk till terassen i Villa Maria,om den nu finns kvar.Talade med Majlis,hon ska till sin sonhustru.

Vi åkte till Alingsås,duken somjag ville köpa var slut,men köpte en madrass till en säng nere i Villa Maria.Handlade sedan på Maxi och köpte även fisk från fiskbilen.Vi åkte hem,packade upp varorna.Jag började med maten och vi har ätit.Satte igång diskmasinen och gick och vilade mig.
Ska ringa lite senare till Zara och höra hur det är med Mio,han har ont i halsen igen.

Har suttit och läst och bläddrat igenom de nya tidningarna.Plockade ur diskmaskinen,jag tror att det är det värsta jag vet men nu är det gjort.Har lagat varma koppen till mig och ska sätta mig och se på tv och ringa Mio.God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar