onsdag 16 mars 2011

Onsdag -0,9

Vaknade vid 4 tiden och kunde inte somna om,låg och vred mig.Gick upp kl 9.

Har duschat och tvättat håret.Ska inte gå till gympan idag.

Ska till diabetessköterskan idag för kontroll,hon ska även titta på fötterna.Vi har ätit frukost och ska titta på nyhetsmorgon.Tonio tog en promenad, jag sitter och löser korsord.

Vi får ta en promenad lite senare.Majlis kom upp med skyddsängeln,hon ville inte ha pengar för den,vi satt och pratade.

Sedan gick Tonio och jag till Vårdcentralen.Syster Sonja tog två sockerprover på mig.Vi .satt och pratade länge om sockret och att det var mycket bättre nu.Blodtrycket var mycket för lågt,men jag sa till Sonja att det är så ibland.

Vi gick hem och lagade maten,har ätit.Majlis kommer och hämtar mig,vi ska gå upp till Ann-Mari en stund.
Gick upp till Ann-Mari och fikade,vi hade trevligt.Bestämde att vi skulle hålla upp i morgon eftersom vi ska till Västerås.
Ringde till Västerås,det var TR som svarade,frågade om alla var friska det var okej sa TR,talade även med IK.

Ska sätta mig till ro och se på mina program.Ringde till Julia det går bra i skolan,hon kommer till oss i morgon.
Avslutar för ikväll god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar