fredag 4 mars 2011

Fredag 0,5t.

Vaknade som vanligt har tagit tabletten och gjort testet.

Vi har ätit frukost,ska sedan till Alingsås och hjärtläkaren.Ska hämta Mele först so ska uträtta ärende .Ska klä på mig och göra mig klar.

Viåkte till Alingsås,hämtade upp Mele.Åkte till sjukhuset,fick en helt underbar läkare.Doktorn förklarade allt för mig,han sa att jag har de bästa medecinerna så inget får ändras.Mina kärl är för tunna för att göra ballongsprängning,så jag ska ta min nitromex ochsuscard ordentligt.Får kallelse i november igen.

Vi åkte till Lerum Mele tog kort där sedan fortsatte vi till Kvantum,handlade lagom.Körde Mele hem.Började med maten.Majlis ringde vi ska ses senare.Har ätit,ska gå och vila oss.

Tonio gick till tvättstugan och jag gick upp till grannen en stund.Ska nu titta på lets danc finns inget annat att titta på.
Ska bläddra lite i tidningen innan programmen börjar.Robert hade skrivit på Facebook om pappas bok.Om pappa kunde läsa det hade han blivit glad,det var så fint skrivit av Robert.

Av slutar för ikväll,god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar