lördag 9 april 2011

Lördag 7,8+

Vaknade i vanlig tid.

Vi har ätit frukost,ska titta lite på tv. Sedan ska jag iväg till kafeet som jag gillar skarpt.

Idag ska jag ta min dator med mig,har lovat att visa kort från Villa Maria.Tonio körde mig till torget.
Jag gick in på kafeet,där var Ing-Gerd,Ann-Mari med sin man sedan kom hela gänget.
Jag åt en sockerfri bakelse till kaffet.

Jag visade kort från Villa Maria,de tyckte det var roligt.Ännu en trevlig dag på kafeet,ses nästa vecka igen.
Tonio kom och mötte mig även våran Nina kom,jag blev så glad.Jag åkte med Nina hem till oss.Vi satt och pratade hon trivs med livet och deras lägenhet.Det är synd att Alex är allergisk,hoppas det inte är katterna för det blir jobbigt för dom.Nina åkte till Zara.

Vi åt middag,sattoch tänkte så jag fick ont i huvudet det är mycket som rör sig.Ha plockat ur diskmaskinen,dötråkigt.

Har försökt att ringa Ika men ingen svarar.Majlis ringde,hon kommer på fika.Vi tittade på körslaget,inget särskilt tycker jag.
Majlis gick hem,vi tittar på kunskapskanalen,jättebra program där.

Ska nu gå och lägga mig,har inte vilat idag.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar