söndag 24 april 2011

Måndag (annandag påsk) 7,7.

Våran lilla Francis ko och väckte oss ,glad som en Lärka. Hon pratar så mycket och roligt.

Tonio och Francis bäddade våra sängar hon är så noga.

Jag började med frukosten,alla åt mycket bra till frukost.Idag åker mina goa ungar hem och vi ser dom inte förrän i sommar.

Nu håller Ika och Ian på att packa ihop,det är mycket att hålla ordning på.De tog med sig lite varor från frysen oxå.
Har sagt adjö till mina goa ungar ,jag var så ledsen,för det är ju lång tid innan vi ses.

Vi satte igång och städade och satte möbler på plats.Zara skulle komma upp och hämta lite varor.Sedan gick Tonio och jag och vilade oss.

Började med maten,men var inte särskilt hungrig.Zara har hämtat maten,vi sa adjö till henne den goa.Tonio sover ännu.Ringde till Majlis,vi skulle sitta ute på bänken men det var lite för kyligt där.Vi gick upp hit och satt på balkongen,sedan gick vi upp till Ann-Mari och fikade.Jag sa adlö till henne .
Har tittat på tv men är nu jättetrött,vi har frostat av frysen så det är fint när vi kommer hem.Ska nu lägga mig god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar