söndag 17 april 2011

Söndag +7 halvsol.

Vaknade med tandvärk men stoppade värken innan den slog ut med en tablett.

Vi har ätit frukost,ska nu titta på morgontv.Jag tror att solen kommer fram så sakteligen härligt.
Tonio gick till torget jag löser korsord.

Talade med Majlis hon ska höra av sig om en stund.Jag gick ut och satte mig på parksoffan,Majlis son Magnus med fru kom till Majlis.Sedan tittade Zara in det var skoj att träffa henne.Nina ringde de är på väg hit om en timme.

Vi började med maten så vi har ätit klart innan ungdomarna kommer.Vi satte på fika till oss.Alex hjälpte oss med datorerna och förklarade hur vi får igång dom i Villa Maria.Nina tog nu med sig kaffeservisen hem. De kommer en vända till påsken.
Ska titta på tv nu.Majlis kom 5 minuter pratade lite ska höras av i morgon.Finns inget på tv att titta på,ska lägga mig tidigt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar