tisdag 5 april 2011

Onsdag +8,2 disigt.

Gick upp vid 8 tiden ska tvätta håret.Tonio sover ännu men ska väck honom nu.

Vi har ätit frukost.Ska titta lite på morgontv.Sedan ska jag iväg på kaffe och gympa.Kanske Tonio kör mig.Tonio följde med till Gympan och gick sedan hem.
Vi fikade och det var en kör som sjung härliga vår sånger,sedan hyllade vi Ing-Gerd som fyller 85 år.
Talade med Margit som var ovanligt trevlig mot annars,kanske det berodde på att jag var irriterad på riksbyggen som vi talade om,vi stod nog på samma våglängd .

Sedan var det gympa,det var faktiskt skönt att komma igång.
Tonio lagade middagen,sedan gick jag och vilade mig.Tog mitt prov 11,2 hurra nu börjar det gå ner.Majlis hämtade mig gick upp en stund till Ann-Mari.
Siv ringde hon var förkyld men annars var det okej med denna snälla lilla människa.Christina ringde,nu började för kylningen ge sig ochLars-Göran blir mer rörlig i benet.

Ska titta på mina program god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar