fredag 22 april 2011

Fredag 8,5+

Blev väckt av Tristam och Francis,de kom smygande vid 7 tiden.Sedan tittade de på barnprogram.

Lagade frukost till dom.Sedan tog vi en långpromenad med barnen,först lekplatsen och därefter till stationen och tittade på tågen.Medans jag gick till affären så gick barnen och morfar och tittade på ankorna.

Vi gick hem,Ika och Ian åkte ut en vända.Lagade lite lunch till oss,barnen åt bra,nu ska vi vila oss.

Tonio åkte ett ärende till Göteborg,barnen och jag fikade på balkongen,de vilade sedan i soffan.

Zara kom och hade med sig ett par nya örhängen till mig jättesöta,jag har dom på mig.Alla är hemma nu.Barnen gick ut själva till lekparken.
Vi har ätit själva därför att Ika och Ian ska till Zara.Nu ringde Nina hon är på väg hit.Våran Nina kom ,Alex var vid båten,de var bjudna till Alex föräldrar ikväll. Nina ville inte ha någonting,vi satt och pratade.
Ringde till Majlis,hon var hos Bengt och familj.Nina har åkt Alex hämtade Nina.

Nu är vi själva ,väntar på de andra.Ser lite på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar