lördag 23 april 2011

Söndag (påskdagen) 10,5+.

Vaknade av att lilla Francis kom och väckte oss,Tristam sover ännu.

Vi gick upp och lagade frukost till barnen,de åt bra,vi har oxå ätit.
Nu ser barnen på barnprogram,Jag ska dosera mina medeciner. Ika och Ian kom upp,nu ska de åka till vattenpalatset,kanske vi åker och tittar.

Ringde och pratade med Majlis,hon hade varit hos Magnus och Maria hela kvällen och haft det skönt.
Vi åkte till vattenpalatset och tittade när barnen badade.Tristam åkte genom tunnln själv,det tyckte jag var super.
Lilla Francis vinkade till oss och såg så lycklig ut.
Sedan åkte vi till Zara och fikade de har så jättefint i trädgården ordning och reda.
Är hemma nu väntar att alla kommer så vi kan äta lunch.Tonio gick en vända till torget.

Jag har lunchen klar och alla har kommit,Francis sov men de andra åt med god aptit.Ika åkte till Allum,Ian sover oxå.Även jag gick och vilade mig,Tonio och Tristam tittade på motorsport på tv.
Sedan kom Ika hem och köpt nästan hela Allum,fick en cd som jag gillade,honhade köpt mycket kläder till barnen och skor.

Jag började med maten så den är straxt klar.Nusitter vialla till bords och alla åtbra även barnen,de tyckte mycket om det.Tonio och Ian plockade undan disken,sedan gick alla ut.Jag ska ha efterrätten klar tills de kommer hem.

Nu har alla kommit hem.Jag lagade klart efterrätten och kaffe och dricka till.Det blev renslickat,alla tyckte om denna efterrätt.
Barnen har lagt sig,de var jättetrötta de hade gjort så mycket idag.Det kommer att bli jättetomt när de åker hem till Västerås och inte får se dom förrän i sommar i Villa Maria.

Jag ska snart gå och lägga mig är trött.God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar