söndag 3 april 2011

Söndag + 10,2 regn.

Vi låg till över 9 skönt.

Det regnar så mycket men är strilande vårregn.Vi har ätit frukost och försöker att hitta på något idag vad det nu blir.

Ska titta lite på morgontv.Jag ringde till Ika ,vi ändrade resdag till efter påsk.Åkte till Alingsås och till Maxi.Köpte byxor till mig,leggings marinblå och aprikosfärgad jumper blev faktiskt nöjd.Fikade på kafeet.Var även på Öo B,köpte fyllda påskägg till alla barnen.
Vi åkte hem,talade med Tristam han blev lika glad som jag att vi reser senare.Tonio gick och vilade sig,jag talade med Majlis vi ska ses.

Ska förbereda middagen.Vi har ätit och det var gott.Gick och vilade mig,Alex ringde han kom på kort visit,han hjälpte Tonio med datorn,Nina jobbade, blev lite besviken.

Gick och vilade efter att Alex åkte.Majlis ringde hon kommer upp och tittar på kläderna som jag köpte idag.Gick sedan upp till Ann-Mari på fika.

Ska titta på Mästarnas Mästare så jag säger hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar