lördag 19 juni 2010

Villa Maria 42

Det har åskat och regnat inatt.

Nu skiner solen och det är varmt.Vi gick upp vid 7 tiden,har lite att göra .Vi har ätit frukost,och sedan hjälptes vi åt med påläggsbrickan,det blir gott,det ska vi äta kl12. Har rensat klart salladen, så det är inte så mycket kvar att göra.Våra gäster kommer kl 10,blir verkligen roligt,deär så nyfikna på bröllopet, även jag.Hoppas att vi nu kan se något av bröllopet,annars tittar vi på SVT se play, det gjorde jag igår när jag tittade och lyssnade på konserten.,jättefint.

Ringde till Ika allt var bra,Tristam berättade att han förstört en blomster rabatt, det var även en kompis med på det, tycker det är bra när han är ärlig.De skulle åka till Strömsholm och fika.
Nu kommer snart mina gäster.Anna Lukasic ringde och sa att vi skulle komma, men fick tacka nej.
Mina goa gäster har kommit,och vi har både tvoch internet kopplat ,vi kan se båda delarna,jag bjöd vid12 tiden på kaffe bröd och pålägg vi hade mycket trevligt och kunde se hela bröllopet,våran viktoria var mycket vacker och lycklig. sedan bjöd vi på middag kl4,alla fick sätta sig som de tyckte,de åkte hem kl7.Nu har vi städat undan och satt på diskmaskinen.Vi ska nu göra kväll och sätta oss till ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar