torsdag 19 augusti 2010

Villa Maria 102

En lika ljuvlig dag igen.

Vi gick upp vid 8 tiden,har duschat och tvättat håret. Har ätit frukost,sedan åkte Tonio till badet,det är en varm dag,jag ser på tv,nyhetsmorgon.Har plockat in tvätten och vikt.Blev hungrig så det blev smörgås med tomater,i samma veva kom Tonio och hade köpt en sorts bulle med ost till kaffet,den smakade sådär.Satte på en ny maskintvätt 60 grader,Milka kom en vända satt en liten stund här.Tonio började att klippa stora gräsmattan,jag har hängt tvätten.Började med maten, vi ska äta nu.

Var tvungen att lägga mig en stund har huvudvärk så det blixtrar om det,det ska väl ge sig, har
tagit Treo.Skulle egentligen åka och handla men det får bli i morgon.Tonio åkte och tippade i Pula,det är fortfarande varmt, närmare 30 har det varit idag.Ska inte klaga det är gott för turisterna.Ska sätta mig under Grabbar kanske jag kan läsa lite,sedan kommer mina töser från jobben och så chattar de med mig en stund,tänk det är nästan ofattbart detta med datorn,man når nästan alla barn och vänner.

Ska göra kväll känner jag, det är jobbigt med pekfingervalsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar