fredag 6 augusti 2010

Villa Maria 90

En gråmulen dag men skönt.
Var uppe i vanlig ordning kl8,har duschat och tvättat håret.Vi har ätit frukost,satt ute på terassen
som jag älskar, tror inte något väder kan stoppa mig.Chattade med Robert,allt väl,de har kommit till rätta nu.
Väntar på TR och Fr att dom ska komma springande från vagnen.Nu har barnen kommit och det är full rulle,det är regn på gång och åska.Barnen tittade på tv och sedan kom I ochI hit. Nu bakar vi bullar med barnen,det gick bra,så nu har vi lite gott till kaffet.FR ochTR gick till husvagnen och äter lunch och sedan ska vi fika.Tonio och jag har fikat själva eftersom de ska vila,bullarna var goda,bättre än sist.Sedan komTR och åt upp jättemånga bullar och saft efter en stund komI ochI,sedan vaknade lilla FR och hon åt bullar det blev inte mycket att frysa ner.IK har hjälpt mig med korten till datorn,skoj.Nu är maten klar och vi ska äta,alla åt med god aptit,disken är avklarad.
Tonio åkte till Pula han ska köpa gas för Tone. Barnen leker och har fått grönsaker utav Nennad,som dom kan ha som prydnad.Tonio kom hem han hade med sig gas till Tone.Vi fikade med nybakade bullar,FR ochTR tycker mycket om bullarna så vi får gömma lite.CHristina ringde
de var på plats nu i DUGA OVALA(Vinjole som det var förrut) ska höra av sig när dom kommit iordning.Chattat med Nina. TR ochFR ska sova här i huset för första gången utan mams och paps,Vi får se hur det går,, det är inte långt till vagnen om det skulle behövas.IK och IA har gått till vagnen,nu ska vi göra kvällsmys.
jag hör hur dom ligger och pratar de små liven

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar