torsdag 12 augusti 2010

Villa Maria 96

. Ännu en vacker dag.

Blev ledsen,våran granne Beppo dödade hundvalparna och kattmamman,hur ska det gå för kattungarna.Hur är folk funtade,jag har många gånger sakt till grannen att sterilisera hundarna,men då säger sonen naturen ska ha sin gång,fy f-n.

Jag var uppe före Tonio,det var Tonio som hörde ett konstigt ljud på övervåningen det hörs mer där.Vi har ätit frukost,ska sedan åka och handla på Billa.Har kommit hem från Pula ,vi handlade jättemycket och mycket folk var det där,har plockat in alla varor så det är klart.

Soppebilen har varit här,så dom har hämtat allt,jag ryser bara jag tänker på det som hände,stackars ungar,vi kanske måste avliva ungarna.Tonio hittar inte ungarna dom har nog stuckit ut,hoppas dom klarar sig,det tror Tonio.
Ska gå och vila oss, inte någon av oss har sovit bra inatt.Sovit jättegott en stund.

Har börjat med maten,vi börjar att bli hungriga.Tänk, jag hade fiskpinnar till middag,sallad och smögensås till, rena lyxmiddagen det var hur gott som helst.
Claudia ringde,hon vill att vi kommer en vända ikväll,vi får se.Tone kom och skulle lämna tidningen , men då hade Ive tagit den.Vi får hämta den ikväll.Vi åkte en vända till Claudia,tog en fika där sedan kom Susanna och Daniela och fikade med oss,Susanna skulle göra slingor hos Daniela.Är nu hemma det vat trevligt hos Claudia.Ska nu titta på tv och gosa oss framför tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar