fredag 27 augusti 2010

Villa Maria 110

Lite halvsol idag.

Vi gick upp omkr kl 8,har ätit frukost.Plockade bort gamla blommor och rensade,vi har så mycket vindruvor, så det gäller för Nina att äta så mycket hon kan,även Alex och kompisar.Tonio åkte till badet,det är ljuvligt nere i Duga Uvala 26 grader i vattnet vad mer kan man begära.Jag tror att jag inte vill göra något idag, bara slappa för det är jag duktig på.

Min lilla Zara ringde hon var ledig idag,hon hade betalat alla räkningar för oss idag.Annars var allt bra där,vädret är det si och så med.Tonio kom från badet,han hade köpt Crofne till kaffet det var gott.Har läst tidningen så nu kan Tone få hämta den.Vi ska gå och köpa ägg hos Vjesdana,sedan ta siesta.Vi har ätit middag,klädde oss och åkte till Pula och handlade på Billa.Har plockat in alla varor,det är sådan tryckande värme,det är svårt att andas. Det är 26 grader nu kl7 på kvällen,men det är säkert omslag av väder. Har talat med Zara allt okej.Nu stänger jag av
för ikväll,ska göra något annat.

Vi ska ta en fika nu.Christina och Lars-Göran reser hem på söndag,det blir tomt efter dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar