lördag 28 augusti 2010

Villa Maria 111

Sol ,varmt lite moln.

Låg länge idag till kl 9 men det var skönt.Jag gick upp före Tonio och satte på kaffet till oss.Vi har ätit frukost,Tone kom förbi,han hade varit i Marcana,Tone fyllde 60 år igår talade han om.

Ska snart hoppa in i duschen,Tonio rakar sig så jag kommer inte in i duschrummet.I kväll så ska vi på fest i Zminj,det är fest i2 dagar där,vi äter middag där.Ive ringde han vill följa med oss och även Mario (Mitro).Vi sa okej,gubbarna är roliga att ha med sig,de följer efter som dresserade små hundar.

Har chattat länge med Nina,de kommer i morgon jag längtar efter dom.Ska nu hoppa i duschen och försöka att göra mig vacker, det är minsann inte det lättaste,en gör så gott en kan hihi.Nu är duschen avklarad,det är nu bara och föna håret så är det klaart.Tonio ligger och slappar men han jobbade hela förmiddagen.Behöver inte laga mat idag,vi äter i Zminj kan vara skönt ibland.

Vi hat vilat oss ,Christina ringde de är på väg hit.Jag satte på fika och bullar till oss.Det är tråkigt
när de åker.Har nu sagt adjö till dom,de reser kl 5 i morgon bitti.Har beställt färskt bröd för i morgon bitti.Ska byta om,sedan åker vi till Zminj,Ive kommer hit och ska åka med.Så nu säger jag hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar