lördag 10 juli 2010

Villa Maria 64

Jättevarm dag.
Tonio var uppe före kl 6 för att vattna alla växter,det torkar ut så fort.Vi har ätit frukost,har även tagit vatten drivande tablett,så det blir att hålla sig hemma.Tonio åkte till badet,det är ju underbart där och tidigt på morgonen är det inte så mycket folk folk som orkat upp.
Våra små kattungar mår bra,vi hittade det nya gömstället, så där har mamman det bra med sina små.
Ringde till Boris det var bra där,de har snart semester men ska vara hemma,vädret har varit toppen sa Boris så det är skönt med en vilodag från solen.
Våra vänner ringde de hade varit på Tjörn över helgen och haft det trevligt varmt och gott.
Tonio har kommit från badet,det hade varit härligt och mycket folk.Vi ska ta en liten fika nu.Gick och lade mig en stund, när det var som varmast.
Tonio har lagat klart maten och vi ska äta,vi satt ute på terassen och maten smakade bra .
Ringde till Anna de hade varit här igår kväll,jag sa till Anna att jag misstänkte henne för blommorna.Anna hade skickat ett mail igår kväll jag hade glömt att titta.
Nu har spelgänget kommit och sitter under Grabba och spelar kort.
Kanske de kommer ikväll, dom får göra som dom vill.Anna har ju sin väninna här oc h hennes man och även sin dotter med barn och i sin tur har dottern en väninna med barn här,men dom har hyrt in sig en bit därifrån.Zara ringde nu längtar dom mycket,jag sa till henne att jag ska bädda för dom i nästa vecka så det är klart.Nu kom ett nytt gäng som vill spela kort,Milka var en vända här, hon vill att jag kommer till henne får se,Nina kom oxå.Ska göra kväll här, vi ska snart åka ut lite,det börjar att bli skönt ute, ska sätta oss och ta en glass.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar