måndag 19 juli 2010

Villa maria 72

Vaknade till en skön dag,blåsigt och 27 grader perfekt.

Nu har jag mina första ungar här ,underbart,Zara med familj kom igår vid 8 tiden.
Alla är vakna och ätit frukost,de ska åka till havet.Jag och Tonio åkte och handlade för veckan,Zara och jag hade skrivit en lista ihop.När vi kom hem så packade jag upp allt, och även frös ner vissa saker.Sedan kom min lilla familj hem från badet,nu gör vi lunch,sedan slappar vi.
Zara och Robert har lagt sig på sitt rum,Tonio har lagt sig under Grabba.
Det är dags för maten, vi ska grilla och sitta under Grabba ,har hjälps åt med allt.Nina ringde, hon ska ut med Alex föräldrar med deras båt,de hämtar upp Nina ochAlex vid Opran.
Jag åkte med Zara Robert och barnen till Merkator,köpte lite grejer till barnen,sedan åkte vi hem.
Nu ska vi dricka kaffe under Grabba,det är något svalare, inte mycket men det gör gott.Tonio sparkar boll med Mio,nu får Tonio lite motion.
Vi tittar på Lotta på Liseberg ,rätt trevligt program.Vi har det allmänt gott och skönt.
Ska göra kväll och mysigt för oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar