tisdag 27 juli 2010

Villa Maria 80

Vaknade till en skön dag.
Gick upp omkr 8,vi åt frukost,sedan kom de andra upp, först de vuxna,sedan barnen.I och I vaknade oxå,och småttingarna.Alla så åkte dom till badet även Tonio.Nu har jag det lugnt och tittar på friidrotten, det tycker jag om att se.Tog en paus,gick till Milka en vända,tittade på hennes grönsaker,Milka har kokat Salsa och plockat all potatis.Gick hem oc h tittar nu på friidrott,väntar att Tonio kommer hem.
De första som kom hem var husvagnsfolket,mina goa ungar,de duschade och satt hos mig i soffan och tittade på barn tv.Sedan kom Tonio hem,han hade träffat en kompis på badet och dom tog en öl. Sedan kom Zara med familj hem,de duschade oxå.
Zara lagade maten idag,Lasangette det gick fort,men problemet vi fick var att åskan gick och strömmen gick men till slut så blev maten klar.Vi satt innomhus och åt middag,alla åt jättebra.Nu är disken avklarad.Barnen har suttit här och tittat på barntv,de vuxna satt och fikade i vagnen.
Sedan åkte båda familjerna till Fazana och titta,lilla F sa att hon,hon tyckte synd om oss, skulle köpa godis till oss.Tonio och jag ska fika nu och se lite på tv och gör nog kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar