fredag 23 juli 2010

Villa Maria 76

Varm natt, vi hade A-Cn på så det hjälpte.
Vi gick alla upp vid 8 tiden,har ätit frukost,jag duschade först.
Hela familjen Hopkins har åkt till Porec, till några bekanta,. som tältar på en camping där.De kommer hem till middagen.
Tonio och jag har städat huset, det är för vårt bästa,så trivs man bättre,det gick fort.Nu spolar Tonio av terassen det blir lite svalare då,sedan är vi klara.
Det ser ut som om det mulnar till lite, det skulle vara skönt ett par dagar ialla fall,ta igen sig lite.
Tonio och jag ska fika nu,det är skönt på terassen genom att den är spolad med regnvatten från brunnen.Jag gick och vilade mig en timme, med fläkten på härligt,Tonio tittar på Videofilmer,gamla som gatan,nu har jag oxå skalat potatis för moset,så det är klart.Har nu satt på maten och gjort sallad.Har chattat med Nina det var långt samtal,hoppas hon förstod vad jag menade,för jag älskar denna andra tjej,tycker bara inte om att mannen säger att hon inte kan tänka sig sänka sin,standard och inte köra gamla bilar,om jag för ståt tjejen rätt så vill hon inte byta bil varje år.
Nog om detta,det gör mig bara ledsen ,om mitt hjärta.
Maten klar och presis nu kom Ika med familj,skojigt barnen har fått mat de var hungriga.Väntar på Zara med familj som ska komma när som helst,längtar efter Mio.Förstår inte varför de andra inte kommer,telefon ringer men vi hör inget,hoppas inget har hänt.
Nu kom dom hem skönt,de ska äta nu,de har haft trevligt,barnen blev glada när dom träffade varandra.
Nu gör jag kväll ska sätta på kaffet till oss alla.Hej,Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar